Agitatul

Totul se misca ametitor.

Seara de lectura.

barbatiisuntdepemarte.3d
Cred ca am auzit cu totii despre celebra carte a Doctorului John Gray – Barbatii sunt de pe Marte, femeile de pe Venus – la fel cum cred ca cel putin 50% dintre noi au citit-o.  Acum se pune urmatoarea intrebare: Cati dintre noi au inteles-o? Mi-am dat seama citind cartea ca-n adancul sufletului meu zace ascunsa o particica de feminism. Acea particica care scoate cateodata din mine tot ce este mai bun in relatia in care atat eu cat si partenera mea suntem total diferiti, in care suferim diferit,  relatia in care ne dorim lucruri diferite si in care avem asteptari diferite.
Am invatat ca o relatie  functioneaza indiferent daca este de scurta durata sau nu, doar daca suntem amandoi atenti la ceea ce isi doreste partenerul. Am invatat ca trebuie sa ascult fara sa ofer sfaturi, sa inteleg ce se intampla in spatele cuvintelor, gesturilor, sentimentelor. Am aflat multe lucruri noi, lucruri la care pana acum nu m-am gandit la efectul cel pot avea asupra unei relatii, asupra relatiei mele.
Va invit si pe voi sa descoperiti.
Celor care nu au avut inca ocazia sa citeasca cartea le recomand  sa fac asta. Merita. Este o carte care trebuie citita atat de barbati cat si de femei. Daca nu din curiozitate macar pentru ca este una dintre cele 10 carti care au influentat lumea in ultimii 20 de ani  si care a fost vanduta in peste 50 de milioane de exemplare.
Single Post Navigation

Leave a Reply

