Agitatul

Totul se misca ametitor.

Romania vs Ungaria

make_love_not_war_by_doesmagiclikehoudini-d41su87Nu am fost niciodata xenofob, rasist, etc. Nu am militat pentru nicio cauza, nu am vrut sa ma unesc cu Basarabia sau sa opresc extractiile de gaze de sist sau cele de aur de la Rosia Montana. Mi-a placut si am apreciat mereu bunul simt si dreptatea dar asta nu ma impiedicat sa savurez o gluma buna chair daca are legatura cu cele de mai sus. Va scriu toate astea deoarece am primit un banc pe mail in cursul zilei de azi si m-am grabit sa vi-l impartasesc si voua, deoarece mi s-a parut foarte amuzant.
Iata:
Un roman in tren. Se relaxeaza, isi scoate pantofii si se incalta cu o pereche de papuci, cand observa: in stanga lui un ungur, in dreapta tot un ungur…
Dupa un timp, romanul, politicos, catre unguri:
Eu ma duc sa iau o bere. Voi vreti ceva?
Ungurul din stanga:
Da, o Cola fara gheata.
Dupa ce pleaca sa aduca bauturile, ungurul din stanga ia un pantof al romanului si scuipa sanatos, dupa care… il pune la loc. Aduce romanul bauturile, dupa un timp ii intreaba din nou.
De aceasta data, raspunde ungurul din dreapta:
Da, o Cola cu gheata.
Pleaca romanul, ia ungurul celalalt pantof si face acelasi lucru ca si concetateanul lui.
Inainte de a ajunge la destinatie, se incalta romanul, isi da seama de situatie si se adreseaza politicos ungurilor:
Ma intreb: oare cand o sa inceteze ura asta intre romani si unguri? Cand o sa ne purtam si noi civilizat, fara sa ne scuipam in pantofi, fara sa ne pisam in Cola…?
Single Post Navigation

Leave a Reply

